Blogger Layouts

DaY n DaTe


Wednesday, February 4, 2015

New Year PosT

Assalamualaikum...
haii bby blog..
hepy new year...
hahahaha...
dah masuk bulan dua dah...
baru aku nak update blo aq nieyh...
mcm ketinggalan kan...
mcm banyak benda na gossip..
tapi apa kan daya..
mcm xda masa na kacau bby aq nieyh...
nak share apa ya...
apa yaaa....
mcm banyak...
tp pelan2 laahhh aq share...
hurrrmmm....
apa yaaa...
rasa mcm2 dok ada nieyh...
okay nieyh kompom sai azam kan...
okay...
azam 2015 aq nieyh...
maybe mcm tahun2 lepas jugak laahh..
first...
kompomlah kena study bek2..
sem 5 dah nieyhh...
maintain 3 pointer...
or keatas lg....
second...
duitlah...
cari duit setakat yang mampu...
ada duit Alhamdulillah...
xda duet ssh jugak laa idop aku ni....
third...
family...
nak bantu famili aku...
wlupun kdg2 aku rasa xdperlukan.. =)
fourth...
kawen??cinta hati??
hurmmm bab nieyh....
percaya pada jdoh...
apa yang Allah tuliskan utk idup aku nieyh...
aku terima jaa...
tapi nak laaa kali ada hasilnya...
malas dah na ptus2...
aku ni bukan suka bercinta putus2...
kalau aq da suka....
ssah untuk aku na lupakan org yg aku suka...
makan masa jugak..
hope kali oklah kodd...
aminn...
fifth...
diri sendiri...
akan cuba sedaya upaya untuk mengatasi masalah..
semyum n eppy selalu...
kalau da xleh sangat...
aku kan dok sorg2 kat batu biru...
tenung masalah...
and kalau ssh..
my bby blog lahh luahan perasaan aq nie...
so itu saja kod... kali ni...
seeee yaaa!!!

0 comments: